حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد

ساخت وبلاگ

سی پنل را می قدرت یک در دست طراحی سایت گرفتن پنل ذیل اینترنت نامید بوسیله سی پنل این قابلیت آماده می گردد که هاست ها و سرورهای با سیستم ادله های ویندوز و لینوکس را رئیس کرد بوسیله سی پنل امکان های وسیعی در چنگ یوزرها اینترنت قرار میگیرد از جمله میتوانند نشانی اینترنتی های خویش را درین در دست گرفتن پنل ساخت و ساز نمایند و به مدیر آن بپردازند علاوه بر این می اقتدار مجموع بخش های یک سرور و دامنه ها و ورژن های PHP و خزانه های اطلاعاتی را پایین در اختیار گرفتن درآورد پس می‌توانیم سود بگیریم که سی پنل توان اداره خدمت های هاست را داراست در شرایطی که بخواهیم بیشتر به معرفی سی پنل بپردازیم خواهیم توانست بگوییم که‌این در اختیار گرفتن پنل توسط شرکتی با همین اسم ساخت گردیده و از گویش اپ نویسی Perl برای گسترش آن مصرف شده میباشد.
از خصوصیت های مثبت سی پنل می شود به قابل تهیه و تنظیم بودن آن اشاره نمود که نماد میدهد قابلیت و امکان نیکی در زمان فرصت داشته میباشد علاوه بر این به امداد یک گروه پشتیبانی کارکشته یاری شایانی به یوزرها می نماید و شما می‌توانید هر سوالی را از دسته ماهر آن بپرسید و به پاسخ برسید انگیزه استعمال کلان از سی پنل این میباشد که قابلیت و امکان درک آن برای هر هر که حتی با مبانی کامپیوتر آشنا نباشد بسیار بی آلایش میباشد یعنی کاربری سادگی داراست ولی ورژن هایی از آن هم وجود داراست که برای اشخاص ماهر ساخته شده است که مثلا می اقتدار بطور به طور همزمان تعدادی سرور را مدیر نمود.

سی پنل و امنیتCPanel and Security
اینک به جهت این که میهن عزیز ما جمهوری اسلامی ایران تحریم میباشد کمپانی سی پنل IP های اهل ایران را بلاک نموده است برای به کار گیری از این در اختیار گرفتن پنل بدون چاره به به کارگیری از مثال کرک گردیده آن هستیم ولی ضعف های امنیتی ورژن کرک گردیده بسیار بالاست و متاسفانه آپ دیت رسانی برای آن اجرا نمیشود پس به همین عامل معمولا از این در دست گرفتن پنل بر روی سرورهای جمهوری اسلامی ایران به کارگیری نمی‌شود تا مدیران تارنما ها نگران سی پنل و امنیت آن نباشند در صورتی‌که میزبانی وبسایت شما بر روی هاست جمهوری اسلامی ایران با در اختیار گرفتن پنل سی پنل ساخته شده است مورد نیاز میباشد هر چه زودتر نسبت به جابجایی تارنما خویش به یک سرور که دارنده در اختیار گرفتن پنل دایرکت ادمین در کشور‌ایران میباشد مبادرت فرمائید یا این که سی پنل را بر روی سرورهای فرنگی انتخاب نمایید ساخت‌و‌ساز سی پنل بر روی سرورهای فرنگی اشکالی برای وب سایت شما به وجود نخواهد آورد و شما می‌توانید با اعتقادوباور خیال از این سی پنل استعمال فرمائید برای مثال نقص‌ های سی پنل های کرک گردیده می شود به مورد ها ذیل اشاره نمود:
1. داون تایم
2. منزه شدن داده ها
3. بروز اشتباهات HTTPS
4. هک شدن وب سایت و داده ها آن


آمدن به سی پنل
برای دیدن برگه ورود و آمدن به سی پنل میتوانید از مرورگر خویش امداد بگیرید معمولا آدرسی که مایحتاج میباشد در مرورگر خویش کاوش نمائید به وسیله کمپانی ارائه دهنده هاست یا این که سرور برای شما ارسال میگردد شاید با دیدن بخش 2082 که در نشانی وجود داراست بترسید ولی بایستی بگوییم که‌این شماره معرف یک پورت میباشد که بر روی سرور بصورت پیش فرض قرار میگیرد به خیال داشته باشید که استعمال از اتصال امن HTTPS برای دسترسی و داخل شدن به سی پنل موردنیاز میباشد.

رابط کاربری در سی پنل Interface in CPanel
رابط کاربری در سی پنل و آن چه بعداز ورود به آن نشان داده می شود نتیجه ها سالها تغییر تحول میباشد البته درصورتی که دوست دارید ظواهر متفاوتی ساخت و ساز فرمایید می‌توانید به کمپانی ارائه دهنده هاست یا این که سرور خویش این درخواست را بدهید تا ظاهررابط کاربری در سی پنل را برای شما تغییر تحول دهد این شرایط فردی سازی نامیده می‌شود.

حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد...
ما را در سایت حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی سلطانی webdeesign بازدید : 192 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت: 12:51

استعمال از برنامه کودکان
امروزه سود گیری از کارتون در طراحی سایت  به صورت وصف ناپذیری زیاد گردیده‌است آن ها در شرایط های متعدد گزینه به کارگیری قرار می‌گیرند مثلا در حین لود و برای درگیر شدن یوزرها و بیشتر برای ساخت سایت های تک کاغذ ای و پباده سازی نوع مینیمال کاربرد دارااست برنامه خردسالان های چرخشی که آحاد زوایا را برای استفاده کننده قابل رویت می نمایند و در رویت کرد استفاده کننده تاثیر مثبت می‌گذارد و به کارگیری از جلوه های ویژه در دور‌نما ی تارنما که ولی نباید در به کار گیری از آن زیاده روی کرد

استعمال از میکروتعاملات
به لحاظ می‌رسد روز ما با به کارگیری از همین میکروتعاملات شروع میشود وقتی که هشدار موبایل را بی سر و صدا می‌کنیم یا این که یک عکس را لایک می‌کنیم به نوعی با آن ها سروکار داریم فایده گیری از میکروتعاملات در طراحی وب سایت و قابل انعطاف افزارهای موبایلی بسیار اصلی میباشد و ما یحتاج میباشد پیش از استفاده کل ریزه کاری آن بررسی شود

ساخت سایت ریسپانسیو
به کارگیری از تلفن همراه ها و تبلت ها و تلفن های هوشمند روز آپ تو دیت در درحال حاضر توسعه میباشد و به طور قطعی می قدرت بیان کرد این راه هیچوقت کهن نخواهد شد ضرورت این نوع پباده سازی تحت نگه داشتن وسعت ورقه میباشد

به کارگیری از پباده سازی متریال
پباده سازی نوع متریال با منفعت گیری از مفاهیم عمیق پباده سازی و با امداد تصاحب کردن از سایه ها به ساخت و ساز طرح های عمیق خیس برای یوزرها یاری می نماید و نگاه مینیمال به دستور ساخت وب سایت دارااست می اقتدار طراحی وب به طرز متریال را تا حدودی به روز ساخت وب سایت فلت نامید با این تفاوت که استعمال از سایه ها و عمق دادن به ساخت سایت برای طبیعی جلوه دادن آن بیشتر شد‌ه‌است

ساخت وب سایت فلت
این نوع پباده سازی با نگرش نوین ساخت وب سایت و مینیمالیسم بسیار هماهنگ میباشد در آن بیشتر از رنگ های پر‌نور به کار گیری میشود و مدل فونت ها بسیار جاری و خوانا است این اجرا به علاوه بر آسانی و زیبایی به یوزرها نیز لذت بیشتری جابجایی می‌دهد

حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد...
ما را در سایت حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی سلطانی webdeesign بازدید : 212 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت: 12:41

Ghost button یا این که دکمه های نامرئی یک تکنیک طراحی سایت نوظهور در طراحی وب سایت به حساب آورده می شود این دکمه ها روشن ونامرئی میباشند و می اقتدار آنان را در هر مکان طراحی وب که بخواهید قرار دهید وسیع ترین خصوصیت این دکمه ها این میباشد که جلوی اکران تصویر دور نما را نمی گیرند و علاوه بر جذابیتی که دارا هستند به هدایت یوزرها به دیگر قسمت های اساسی امداد می نمایند پیرو ی نوشته‌ی علمی با این دکمه ها بیشتر آشنا می شویم.


دکمه های نامرئی ساخت سایت
آسانی و نازکی به کاررفته در المان های طراحی وب از سال 2014 گزینه اعتنا قرار گرفت می قدرت اظهار‌کرد دکمه های نامرئی هم زمان با تکنیک هیرو هدر آیتم اعتنا یوزرها قرار گرفتند به نقش اساسی و اصلی در بهبود کوشش تارنما ها اعمال کردند ساخت‌و‌ساز دکمه های نامرئی در طراحی وب سبب ساز می‌گردد تا علاوه بر قابلیت وجود دکمه ی مایحتاج برای مبادرت یا این که به عبارتی Call to Action در ساخت وب سایت، تمرکز استفاده کننده برصفحه ی اساسی نگهداری خواهد شد به عنوان مثال خصوصیت این دکمه ها می شود به تعالی و توخالی بودن آن‌ها اشاره نمود این دکمه ها را در جای هایی که بهتر چشم شوند قرار میدهند و به بهبود تجربه ی کاربری در طراحی وب سایت یاری می نمایند و معمولا آنها‌را به صورت انواع هندسی مانند مستطیل و مربع و چندین ضلعی ساخت و ساز می نمایند از این دکمه ها معمولا در طراحی وب سایت فلت زیاد به کارگیری می گردد ازانجایی که وجود این دکمه ها در اکران تصاویر تداخلی ساخت‌و‌ساز نمی نماید می اقتدار از آن‌ها در طراحی وب سایت هایی که از تصاویر Full screen به کار گیری می نمایند، استفاده نمود.

حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد...
ما را در سایت حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت , نویسنده : علی سلطانی webdeesign بازدید : 196 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1400 ساعت: 12:09

ضمن اعمال عملیات خدمت دهی طراحی سایت به مشتریان همگی کارها در سیستم تصویب و ضبط شده و سیستم قابلیت و امکان محاسبه در ارائه خروجی هایی به طور گزارشات ظریف را در‌این ارتباط دارا خواهد بود.این خصوصیت به مدیران در مدیر هرچه بهتر و بررسی بر شیوه تلاش زیردستان آن ها امداد خواهد نمود. فیض اینکه مدیران مدام تصویری روشن و پر‌نور از همت های سازمان ویا معیار فروش و تولید ها خویش خواهند داشت و دیگر مبتلا سردرگمی های رایج کاری نخواهند شد. چه نوع قابل انعطاف افزارCRM متناسب سازمان شما می‌باشد؟ اپلیکیشن های CRM را بایستی بر پایه ی تعداد مشتریان و تعداد یوزرها سازمان خویش تعیین فرمایید. چرا CRM شما بايد Microsoft Dynamics CRM باشد؟ Microsoft Dynamics CRM يك راهكار مطلوب میباشد كه به شما كمك ميكند تا سيستمهاي CRM سازمان خویش را منظم و خودكار نمائيد. اين ابزار به نیروی کار شما در سطح سازمان كمك ميكند تا به داده ها صحيح و جديد دسترسي داشته باشند و از روشهاي جديد براي ارائه جواب سريع به مشتريان سود ببرند. Microsoft Dynamics CRM اداره ها و بخشهاي متعدد يك كسب و كار را متحد مي نمايد. پنج ماجول هسته مركزي ميتوانند نيازمنديهاي منحصر گروههاي كاري كسب و كار شمارا پوشش دهند. CRM براي فروش به نمايندگان فروش شما اقتدار و توانايي بيشتري ميدهد تا بهتر بفروشند.

CRM براي بازاريابي به شما كمك ميكند تا داده هاي ناپخته را تبديل به آگاهي نمائيد تا تلاشهاي بازاريابي شما بهينه شوند. CRM سرویس ها مشتريان به تيم شما كمك ميكند تا تعاملات با مشتري را به رابطه ها معني دار تبديل كنند. CRM تحليلي به شما كمك مي كند تا از داده ها كسب و كار خویش براي اتخاذ تصميمات بهتر به کار گیری كنيد. CRM گردش كار به شما كمك ميكند تا فعاليتهاي تكراري را خودكار نمائيد و فرایند هاي كسب و كار را منظم نمائيد. چه تعداد كاركنان شما یک سری نفر و چه چندين هزار نفر باشند، Microsoft Dynamics CRM ميتوانيد براي كسب و كار مشتري محور شما مفيد باشد.مراعات كنيد كه چه‌طور كسب و كارهايي مانند شما از Microsoft Dynamics CRM براي برتري در رقابت به کار گیری نموده اند.

حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد...
ما را در سایت حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی سلطانی webdeesign بازدید : 157 تاريخ : پنجشنبه 27 خرداد 1400 ساعت: 15:47

تحت عنوان یک نرم‌افزار ‌نویس، شما بایستی طراحی سایت یک گویش نرم‌افزار نویسی برای پباده سازی وب سایت تعیین فرمائید که علم شما‌را ارتقاء داده و مثال عمل شما‌را بهبود بخشد. در حالی که شما فیلم‌های یوتیوب, کانال‌سازی در LinkedIn را میبینید یا این که نوشته‌علمی‌ای در ویکی‌پدیا را می خوانید, این وبسایت‌ها به راحتی و به صورت مکرر بازدید می شوند.

پرسش این میباشد که چه کدهایی در پس‌قضیه جاری ساختن میشوند و این کدها چه‌طور نرم‌افزار‌ریزی گردیده‌اند؟ وقتی که میخواهید یک وبسایت را پباده سازی نمائید، معمولا این پرسش‌ها بیشتر به وجود می آیند. بسط اینترنت مستلزم انتخابی صراحت دارد که بایستی از قبلی به آن تصور کنید. از جمله، بایستی در لحاظ بگیرید که آیا میخواهید یک گویش نرم‌افزار‌نویسی مطلوب را گزینش نمایید, یا این که با زبانی که در آن مهارت دارید، پباده سازی را استارت نمائید.

 

کدام گویش نرم افزار نویسی برای پباده سازی تارنما مطلوب و بهتر میباشد؟
لهجه‌های اپلیکیشن‌نویسی اینترنت را می‌اقتدار برای تعریف‌و‌تمجید اوامر و فرآیندهای منطقی بغرنج به فعالیت پیروزی. در حالی که گویش‌های علامت‌گذاری مانند html می توانند برای ایجاد سندها به کار گیری شوند, شما می توانید از لهجه‌های اپلیکیشن‌نویسی برای تولید تارنما یا این که نرم افزار، در اندازه‌ و سایزی که نیاز دارید به کار گیری فرمائید.

پس چه گویش‌های اپ‌نویسی برای پباده سازی سایت خوب  و برتر میباشند؟

کدام لهجه اپ نویسی بهتر و متنوع‌خیس بوده, و عمل با آن برای برنامه نویس ها جدید‌عمل راحت‌خیس میباشد؟

در‌این نوشته‌ی علمی گونه های لهجه ‌های نرم‌افزار نویسی را با اعتنا به‌این پرسش‌ها نظارت می کنیم.

 

 

 جاوا گویش نرم‌افزار نویسی برای پباده سازی تارنما
جاوا یک گویش اپلیکیشن نویسی متن گشوده میباشد که می‌قدرت به جهت تنوع از آن برای شغل های متعدد به کار گرفت. به‌این مضمون‌ که به جهت داشتن کتابخانه‌ها و قاب ورک‌های متفاوت ، هم برای پباده سازی نرم افزار و هم برای پباده سازی وب سایت می‌اقتدار از این لهجه اپلیکیشن نویسی استفاده کرد و پیکربندی آن را به ترازو دلخواه تغییر‌و تحول اعطا کرد. ولی این لهجه در آستانه برای یادگیری مقداری غامض میباشد و همین فرمان سبب ساز میشود برنامه نویس ها برای پباده سازی وب سایت آن را کمتر گزینش نمایند.

 

جاوا اسکیریپت گویش اپ نویسی برای پباده سازی سایت
این گویش اپلیکیشن نویسی شئ گرا مغایر اسمش ارتباطی با جاوا ندارد. و بیشتر برای گسترش‌ی گویش‌های HTML و CSS با غرض اینکه برنامه نویس ها بتوانند محتواهای وب سایت و تعاملات مخاطب را مشاهده نمایند، پدیدآمد. امروزه ولی جاوا اسکیریپت برای مرورگرهای وب سایت و همینطور برای سرورها و میکرو در دست گرفتن‌ها به کار گیری می شود. همینطور بخش اعظمی از تارنما‌های مشهور هم از این لهجه اپ نویسی برای رابطه با مشتری استعمال می‌نمایند.

 

PHP لهجه نرم افزار نویسی برای پباده سازی وب سایت
PHP یک لهجه اپ نویسی بر اساس‌ی C و Perl میباشد. این لهجه بیشتر برای تشکیل داد نرم افزار‌ها به کارگیری می شود. PHP برای تازه کار‌ها بسیار مطلوب‌خیس میباشد و میتواند با لهجه HTML ادغام خواهد شد. در غایت این یکی اولی گویش‌هایی میباشد که برنامه نویس ها خاطر می گیرند. بخش اعظمی از اپراتور‌های وب سایت به PHP متعلق می‌باشند. از مزایای آن می‌اقتدار به پشتیبانی وسیع آن از مقر داده‌ها و یکپارچگی پروتکل‌ها اشاره نمود.

PHP کد‌ها را در سمت و سوی سرور پردازش و از گویش‌های دوستداشتنی اپلیکیشن نویسی برای این فعالیت استعمال می‌نماید. بدین مضمون‌ که PHP از HTTP معمولی پیروی می‌نماید که بسیار بهتر از لهجه‌های نرم افزار‌نویسی ست که فقط کد منبع را به یک مرورگر اینترنت منحصربه‌فرد ارسال می‌نمایند.

همینطور PHP برای تایپ ضعیف آن و فقدان توابع در اختیار گرفتن خطای استاندارد گزینه عیب گیری قرار گرفته ‌میباشد. با این درحال حاضر، این حقیقت که اکثری از وبسایت‌های مهم هنوز از PHP استعمال می‌نمایند، اثباتی بر محبوبیت آن میباشد. به هر درحال حاضر در صورتی‌که از ورژن‌های منسوخ PHP برای نرم‌افزار نویسی تارنما استعمال شود ممکن میباشد برخی اشتباهات امنیتی به وجود بیاید.

حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد...
ما را در سایت حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد دنبال می کنید

برچسب : طراجی سایت, نویسنده : علی سلطانی webdeesign بازدید : 168 تاريخ : چهارشنبه 26 خرداد 1400 ساعت: 17:19

پی بردن اشکال ترافیک ورودی به طراحی سایت شما یاری می‌نماید اینترنت‌وبسایت را به‌سیرتکامل‌ای پباده سازی فرمایید که بازدیدکنندگان را بیشتر سرگرم نماید. تقسیم‌بندی منابع ورودی ترافیک همینطور ممکن میباشد به شما یاری دهد پباده سازی را به شکلی تغییر و تحول دهید تا تعداد بازدید را هم ارتقاء دهید.

برای جذب بازدید به طرز ارجاعی، محتوا را به‌سیرتکامل‌ای ساخت‌و‌ساز فرمائید تا بقیه اینترنت‌وب سایت‌ها به شما لینک و پیوند دهند. این نوع محتوا ممکن میباشد دربرگیرنده مطالب بلاگ، UI یا این که موادتشکیل دهنده گرافیکی یا این که حتی اینفوگرافیک‌هایی باشد که بقیه اینترنت‌تارنما‌ها میتوانند آنها‌را در شیت‌های خودشان مکان دهند و لینکش را به شما بازگردانند.

برای جذب ترافیک ورودی کاوش می بایست از اصلی‌ترین نکته‌های باصرفه‌سازی موتورهای کاوش تبعیت نمایید. از واژه‌های کلیدی مطلوب سود ببرید ومتاتگ و همینطور ویژگی alt را هم فراموش نکنید. این نوع پباده سازی شاید برایتان چندان جالب نباشد، ولی بدون شک یکی ارزشمندترین نصیب‌های پباده سازی به شمار می‌رود.

از نشانی URL مطلوب استعمال فرمائید تا یوزرها آن را به‌راحتی به خیال و خاطر بسپارند و ترافیک ورودی بی واسطه اینترنت‌سایتتان هم ارتقا یابد. نشانی‌هایی که از یک سری واژه پیوسته تشکیل شده‌اند، بهتر در ذهن کاربر باقی میمانند. کوشش فرمایید از نقطه یا این که underline در گزینش نشانی اینترنت‌وبسایت خویش به کارگیری نکنید.

اذن دهید یک نکته اثرگذار دیگر هم برای بهبود پباده سازی به مورد ها گذشته اضافه کنیم: قابلیت کاوش را به‌شکل پر رنگ در اینترنت‌وب سایت خویش مهیا آورید. بازدیدکنندگانی که برای چندمین توشه به اینترنت‌تارنما شما وارد میشوند، با دیدن نوار کاوش درمی‌یابند که میتوانند هرچه موردنیازشان میباشد را از به عبارتی ورقه منزل و به‌راحتی پیدا نمایند. پباده سازی نوار کاوش در شیت مهم به ارتقا ترافیک ورودی بدون واسطه و همینطور بهبود ترازو برهه زمانی‌فرصت حضور یوزرها در اینترنت‌تارنما یاری می‌نماید.

واژه‌های کلیدی

زمینه مهم اینترنت‌تارنما شما چه میباشد؟ جواب این سوال، واژه و کلمه‌های کلیدی می باشند.

ممکن میباشد ادراک شما از مسئله مهم اینترنت‌تارنما با برداشت بقیه یوزرها از آن، متعدد باشد. واحد سنجش واژه‌های کلیدی و همینطور جستجوی باطن اینترنت‌تارنما به شما علامت می دهند یوزرها با کدام واژه و کلمه‌های کلیدی به محتوا و اینترنت‌سایتتان دسترسی پیدا می‌نمایند. این داده ها همینطور شما‌را باخبر می‌سازد که یوزرها در هنگام ورود به اینترنت‌وبسایت شما دقیقاً پیرو چه موضوعی بوده‌اند. شما و یوزرها در ایده‌آل‌ترین موقعیت ممکن در رابطه مسئله محتوا و اینترنت‌وب سایت حادثه‌حیث دارید.

با تحلیل این معیارها از خودتان بپرسید آیا این کلمه و واژه‌های کلیدی با قضیه محتوای شما مطابقت و همخوانی دارااست؟ آیا ترافیک ورودی شما باارزش میباشد و یوزرها به عبارتی داده ها موردنظرشان را پیدا می‌نمایند؟

چاره پباده سازی
اکثر زمان ها طراحان اینترنت‌تارنما معتقدند که بایستی مشتی واژه و کلمه کلیدی حتی بی‌ربط را در اینترنت‌وب سایت بگنجانند. به کارگیری از کلمه و واژه‌های کلیدی دارای ربط در پباده سازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار‌است ولی هیچوقت نباید اینترنت‌تارنما را مملو‌از این کلمه و واژه‌ها فرمایید.

·         از پباده سازی Responsive فایده ببرید؛ از اینترنت‌وب سایت‌های متفاوت با محتوای تکراری غربت‌فرمایید.

·         متن را بر طبق گفتار و ذوق یوزرها تهیه و تنظیم فرمایید، ولی از غلط‌های دستوری و املایی به دور بمانید.

·         قابلیت به اشتراک‌گذاری محتوای اینترنت‌تارنما را آماده آورید تا در بقیه کانال‌های اجتماعی هم اعتبار کسب نمایید.

·         به بقیه منابعی که محتوا یا این که کلیدواژه شبیه شما دارا هستند، پیوند دهید.

·         بیش‌ازحد از کلمه و واژه‌های کلیدی به کار گیری نکنید تا مانند ربات به حیث نرسید. تولیدها، داده ها و محتوای پرطرفدار را رواج دهید.

حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد...
ما را در سایت حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی سلطانی webdeesign بازدید : 167 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1400 ساعت: 16:26

تصاویر کیفیت عالی
تارنما هایی که با به کار گیری از طراحی سایت تصاویر قصد القاء حسی خاص و یا این که ذکر مطلبی را دارا‌هستند ، از تصاویر بسیار کیفیت بالا و توصیه سازی گردیده به کارگیری می نمایند. با استعمال از تصاویر مخصوص شما میتوانید اعتقاد پیدا نمایید که حتی با نگاه سطحی مخاطب جابجایی پیام مدنظر شما انجام یافته میباشد. استفاده کننده سایت زمانی که دقت شما به اینگونه جزئیاتی را مشاهده نماید ، این سطح اعتنا را به تولیدها و سرویس ها شما نیز تعمیم خواهد بخشید.

منو های قابل توسعه
در سال اخیر مخفی سازی لینک و پیوند های مرتبط با قسمت های متفاوت وبسایت به نکته ی قابل توجهی در طراحی سایت تبدیل گردیده است. به‌این شکل که اکثریت پیوند ها در منوهای وبسایت نهفته می‌باشند و فقط با نگه داشتن نشانگر ماوس و یا این که کلیک کردن بر روی آن جزئیات مربوطه به اکران در آمدند. در اکثری دیگر از سایت ها نیز حتی خویش منو نیز به طور پنهان میباشد و تاوقتی‌که استفاده کننده بر روی مورد ی اکران منو کلیک نکند ، به اکران در نخواهد آمد. ایفا اینگونه موردی در پباده سازی یک وبسایت معمولی بسیار ضروری میباشد. درضمن ارتقاء واحد سنجش استعمال از دستگاه های با کاغذ ی نمایشگر کوچک همانند گوشی در پباده سازی صفحه ها اینترنت responsive ، اهمیت این مورد را دوچندان کرده است.

تایپوگرافی
این نحوه به طراحان وبسایت امداد میکند تا در به کارگیری از صفحه های اینترنت صرفه جویی کرده و مطالب بیشتری را در یک ورقه قرار بدهند. در واقع تایپوگرافی وبسایت، ابزاری میباشد که شما می توانید با استعمال از آن مدل و شخصیت را به متن و نوشته خویش اضافه فرمایید و دو تعریف‌و‌تمجید ذیل را می‌قدرت برای آن مطرح کرد:

·         گزینش نوع تایپ‌چهره، اندازه آن، فواصل حروف و فواصل سطرها، بر مبنای معنایی که متن مربوطه قصد ذکر آن‌را دارااست.

·         هنر طراحی سایت با تایپ.

از جمله وبسایت هایی که قصد اعلام مقاله مهمی را دارا‌هستند ، در ساخت سایت خویش از فونت هایی با سایز بسیار تعالی استعمال می نمایند.

حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد...
ما را در سایت حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی سلطانی webdeesign بازدید : 181 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت: 17:08

دیری میباشد که همه کسب و امور عملکرد طراحی سایت می نمایند در دنیای مجازی پایگاهی برای خویش ساخت و ساز نمایند. خزانه ها را نباید از این داستان مستثنی دانست. آن‌ها از حضور در فضای مجازی در پی هدف ها بزرگی می‌باشند و برای نیل به هدف، که به عبارتی ارائه کلیه سرویس ها حضوری به طور مجازی میباشد؛ تارنما هایی پباده سازی می نمایند و می‌کوشند به صورت حداکثری سرویس ها الکترونیک ارائه نمایند. نامی که برای این دست از عمل ها برگزیده می گردد؛ خزانه داری الکترونیک میباشد.
مقصود از ذکر پیشگفتار ی بالا این بود که معلوم خواهد شد از بررسی و محاسبه سایتی که وابسته به یک خزانه میباشد چه بخش هایی ذیل ذره در بین قرار خواهند گرفت. به ذکر ظریف می بایست بیان کرد علاوه به مولفه های زیبایی شناسی که هر کسب و کار الکترونیکی بایستی در ساخت سایت خویش به آن دقت نماید؛ چگونگی کیفی و مقداری ارائه ی سرویس ها حضوریِ خزانه در چارچوب الکترونیک، عیار وب سایت را معلوم خواهد کرد. در سطرهای پیش رو به صورت دقیقتر به تارنما خزانه قوامین خوا‌هیم پرداخت.

یک نگاه کلی

وب سایت ghbi.ir یک پباده سازی تک شیت و بسیار معمولی داراست. در بخش بالا یا این که بخشی که به هدر وب سایت پر اسم و رسم میباشد چندین پباده سازی به طور چرخشی اکران داده میگردند و کارایی می توان به طور بصری طرح ها و عمل های خزانه آگهی گردد. هر چندین می بایست اعلام کرد که با هر متر و معیاری طرح(عکس)های مصرف شده درین بخش و در کل آیکون ها فاقد جذابیت می‌باشند و به حیث نمی‌رسد یک طراح قدرتمند وب سایت را پباده سازی کرده‌باشد.

ساختار وب سایت

هر چه قدر ساخت سایت فاقد جذابیت های بصری و خالی از خلاقیت میباشد؛ فارغ از تعصب بایستی ذکر کرد ارائه ی تجهیزات وب سایت در توان مناسبی به حیث می‌رسد. وب خزانه، خبر‌ها و تلفن همراه خزانه و مناقصه ها به طور پر رنگ امکان دسترسی دارا هستند و می شود به قسمت ویژه ی شهرستان ها هم سرک کشید.
 


در نصفه ی پایینی وبسایت یک نکته ی جذاب دیگر وجود داراست؛ و آن تخصیص دادن یک بند معین در شیت ی اساسی به نظارت شکایات مشتریان میباشد. قرار دادن این نصیب در بخش دسترسی سریع در نگاه اولیه پیام جالبی به کاربر متبادر می سازد؛ هر چندین که می بایست مشاهده کرد در فعالیت به چه شکل خواهد بود.
 

 

در قسمت انتها وب سایت هم در سه بخش قابلیت و امکان مطالعه ی مقررات، تولید رابطه و همینطور لینک و پیوند به خارج آماده گردیده‌است.

 

عده بندی

در‌حالتی که تارنما را با این روءیت کرد نگاه کنیم که قرار میباشد مشتریان خزانه به آن مراجعه نمایند و خدمت اخذ نمایند؛ ساخت وب سایت مشکلی ندارد؛ البته در صورتی تارنما را از روزنه ی مشاهده کرد یک استفاده کننده یا این که مشتری که به‌دنبال گزینش خزانه میباشد و مطالعه ی موقعیت را مد حیث دارااست بنگریم؛ می بایست بگوییم پباده سازی فوق فاقد جذابیت های بصری و استانداردهای سطح بالای روز میباشد.

حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد...
ما را در سایت حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی سلطانی webdeesign بازدید : 138 تاريخ : يکشنبه 23 خرداد 1400 ساعت: 16:14

سایت خزانه مسکن در واقع برای ارائه سرویس ها به طراحی سایت کارگر شعب خزانه مسکن و مخاطبان و یوزرها به طور غیر حضوری به وجود آمده میباشد. خزانه مسکن در 25 دی ماه سال 1317 با سرمایه ای حدود دیویست میلیون ریال احداث شد و کار خویش را رسما با شرکت کردن وزارت بودجه استارت کرد. خزانه مسکن تمامی موردها امنیتی را در همه سامانه های حضوری و غیر حضوری خویش حیث کرده که جهت اعتقادوباور خیال و خاطر مخاطبان و کاربرانش میباشد. به دنبال به چک ساخت وب سایت خزانه مسکن میپردازیم.  
مرتبه الکسا سایت خزانه مسکن در دنیا 13081واحد میباشد که کاهش 1052 نیز داشته میباشد. سکو الکسا تارنما خزانه مسکن در کشور‌ایران 323 واحد است. نرخ پریدن تارنما خزانه مسکن 23 درصد است که کاهش 7 درصدی نیز داشته میباشد. معدل تعداد مخاطبان و کاربرانی که از تارنما خزانه مسکن بازدید کرده اند 07/4 درصد است که ارتقاء 8 درصدی نیز داشته میباشد. معدل بازه زمانی وقتی که یوزرها و مخاطبان درین وبسایت سپری می نمایند بیشتراز 6 دقیقه میباشد که ارتقا 2 درصدی نیز  داشته میباشد. تارنما الکسا آرم دهنده ارتقاء ترافیک ورودی به‌این تارنما میباشد و با دقت  به یک سری زبانه بودن این سایت به غیر از کشور ایران از دیگر بخش ها عالم نیز استفاده کننده و استفاده کننده داشته میباشد. از سایر کارداران اساسی و تاثیر گزار رده وبسایت در وب ترافیک ورودی به تارنما از روش موتور های کاوش میباشد. ترافیک ورودی به وبسایت خزانه مسکن 35 درصد است که ارتقاء که 11 درصدی نیز داشته میباشد.
بررسی طراحی وب سایت خزانه مسکن
در طراحی سایت خزانه مسکن از دو منو جداازهم مصرف شده میباشد در منوی نخستین در قاب کاوش مخاطبان و یوزرها میتوانند گزینه مد نظرشان راتایپ و در غایت کاوش نمایند. در منوی دوم مواقعی مانند در رابطه خزانه، سرویس ها بانکی، سرویس ها الکترونیکی، آگهی، رابطه باما، بانکداری الکترونیک و قابلیت دسترسی به سایت از روش سایز شبکه های ارتباطی وجود داراست که‌این منو به کارگیری از سرویس ها وبسایت را برای مخاطبان و یوزرها شل خیس می نماید.
در ساخت سایت خزانه مسکن از رنگ های معدود البته خوشگل و جذابی مستعمل میباشد که منجر تولید فضای خاصی گردیده‌است. فونت مصرف شده در نوشتار متن‌ها و سایز آن بسیار مطلوب میباشد و کلمه ها از وضوح نسبتا قابل قبولی برخوردارند.  
در طراحی وب سایت خزانه مسکن از تصاویری با تعداد نادر البته خوشگل و با کیفیتی مصرف شده میباشد ولی متناسب با زمینه تارنما می باشند. تصاویر دارنده وضوح بسیار نیکی می‌باشند و نوع قرار گیری آنان در سایت بسیار مطلوب میباشد به گونه ای که ظواهر تارنما را خوشگل خیس کرده اند.
پباده سازی لگوی تارنما خزانه مسکن خلاقانه و هوشمندانه میباشد که هم مشتمل بر اسم و هم اینکه به وضوح نماد دهنده این میباشد که درباره ی با مسکن و اموال غیر منقول است.
در طراحی وب سایت خزانه مسکن قابلیت و امکان دسترسی مخاطبان و یوزرها از روش بقیه شبکه‌های‌اجتماعی نیز آماده گردیده‌است.

حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد...
ما را در سایت حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی سلطانی webdeesign بازدید : 157 تاريخ : شنبه 22 خرداد 1400 ساعت: 16:55

اهمیت طراحی وب مریض خانه ها
مشاجره تندرست و ارائه سرویس ها درمانی تحت طراحی سایت عنوان یکی نیازهای اساسی هر جامعه به حساب می آید. طراحی وب مریض خانه ها که جزء مهم‌ترین قسمت های درمانی به شمار میایند، در بهبود کیفیت سرویس ها دهی آنها نقش بسزایی داراست. از هدف ها اساسی هر جامعه گسترش و پیشرفت سرویس ها درمانی است که یکی‌از بعد ها این پیشرفت بهبود کیفیت سرویس ها آنلاین مرکز ها درمانی و ساخت سایت بیمار‌ستان ها است. کلیه ما تا کنون بارها با مشکلاتی جهت رزرو نوبت از مریض‌خانه ها مواجه بودیم و مسایل ناشی از عدم هماهنگی در سیستم ها که سبب بروز اشتباهات زیادی نیز شده را مشاهده کرده ایم.

 

بی نظمی ناشی از عدم وجود سیستمی یک پارچه و اصولی می‌تواند در کنار اتلاف وقت بیماران ایرادات دیگری را نیز به هم پا داشته باشد. ساخت وب سایت بیمار‌ستان ها یاری شایانی جهت سازمان دهی به سرویس ها درمانی مانند اخذ نوبت ویزیت پزشکان و نوبت بقیه سرویس ها مانند رادیولوژی، آزمایشات، سونوگرافی، گونه های آزمایش های پزشکی و... می نماید.

شناخت با قسمت های ما یحتاج در ساخت سایت درمان‌گاه ها

مانند اکثری از تارنما های دیگر در طراحی وب سایت مریض خانه ها، بخشی تحت عنوان معرفی مریض‌خانه مشتمل بر معرفی مناطق، سرویس ها ارائه گردیده در هریک از این بخشها، تاریخچه و سوابق احداث و عمل بیمار‌ستان، تقدیرنامه ها و استانداردها، معرفی مدیران، هیئت رئیسه و معاونت ها، چارت سازمانی و سازمان ها و بیمه های طرف تفاهم نامه با بیمار ستان میتواند درین بخش درج خواهد شد. در بخش تماس با ما داده ها بی نقص تماس دربرگیرنده تلفن ها، نشانی پست الکترونیکی و نشانی بی نقص به یاور نقشه ظریف اکران دهنده شرایط مکانی درمان‌گاه قرار می‌گیرد. درین نصیب می اقتدار قسمت رابطه با ما که اشخاص قابلیت طرح سوال ها خویش را به طور آنلاین داشته باشند مد حیث قرار گیرد.

نصیب خبر‌ها و مقاله ها نیز جهت ارائه پایانی خبر ها دنیای پزشکی و خبرها مرتبط با مریض‌خانه در طراحی وب مریض خانه ها در لحاظ گرفته میگردد تا آگهی و مطلع سازی کافی عام المنفعه عموم در ارتباط تجهیزات و سرویس ها قابل ارائه شکل گیرد. قرار دادن قسمت مقاله‌ها در ساخت وب سایت بیمار ستان ها نیز جهت ارتقا سطح علم تندرست و بهداشت جامعه می‌تواند موءثر و اثر گذار واقع گردد. ارسال مجله هایی به طور پست الکترونیک به خواسته انتشار خبر ها بیمار‌ستان و خبرها حوزه بهداشت و معالجه و یا این که حتی نشانی اینترنتی هایی با زمینه مناسبتی یا این که تبلیغاتی برای اعضاء تارنما قادر است از سایر خصوصیت های وب سایت پباده سازی گردیده باشد.

حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد...
ما را در سایت حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی سلطانی webdeesign بازدید : 158 تاريخ : پنجشنبه 20 خرداد 1400 ساعت: 20:56

عملیات دانلود یک کدام از وسیع ترین عمل های طراحی سایت یوزرها در فضای وب میباشد. ساخت وب سایت دانلود این قابلیت را برای اشخاص مهیا می نماید تا فولدر های خویش را برای دانلود به اشتراک نهاده و از طرفی کسانی که در ادامه پوشه خاصی میباشند بتوانند به سادگی بدین پوشه ها دسترسی داشته باشند. بدون مورد حق اسکن رایت برای دانلود فولدر از وب در کل جهان پوشه های متعددی برای دانلود از روش طراحی وب سایت دانلود در چنگ یوزرها قرار میگیرد. نوع سعی در طراحی وب سایت دانلود به طوری میباشد که در آنان از یوزرها هزینه هایی به طور اشتراک ماهیانه اخذ گردیده و سرویس ها دانلود فولدر در دست آنها قرار میگیرد. بنابراین در ساخت وب سایت دانلود می بایست قسمت هایی برای عضویت اشخاص و تخصیص پروفایل به آنان در حیث گرفته خواهد شد.

نکات اصلی در ساخت وب سایت دانلود
اولی نکته بسیار اصلی در پروژه طراحی وب دانلود محافظت امنیت وبسایت و داده ها و فولدر های یوزرها میباشد. اشخاصی که در پی دانلود پوشه میباشند بدین نکته اعتنا ویژه ای دارا‌هستند که فولدر ها می بایست عاری از ویروس و کارداران اختلال آفرین دیگر باشد. علاوه بر این در صورتی‌که که امنیت در ساخت وب سایت دانلود متبوع قرار نگیرد قابلیت و امکان دسترسی هکر ها با فولدر ها و اطلاعات دردسترس در تارنما آماده گردیده و براین اساس پروژه ساخت سایت دانلود با باخت مواجه گردد. قرار دادن پیوند دانلود فولدر ها از سایر مواقعی میباشد که اگرچه بی آلایش به لحاظ می‌رسد ولی اهمیت فراوانی داراست. بعضی وقت ها در ساخت سایت دانلود می قدرت امکاناتی نظیر ارسال پیوند دانلود به نشانی اینترنتی یوزرها را در حیث گرفت که از این طرز قابلیت و امکان دانلود در حین های متعدد برای یوزرها به وجود خواهد آمد.

 

امکان جستجوی معمولی و توسعه یافته نیز از سایر مورد ها بسیار اصلی در طراحی وب سایت دانلود به حساب می آید. عده ای به‌دنبال پوشه خاصی میگردد می بایست بتوانند به سادگی داده ها متبوع خویش را در وب سایت یافته و نسبت به دانلود آنان مبادرت کنند. علاوه بر امکان کاوش در ساخت سایت دانلود، بایستی گروه بندی های قابل قبولی نیز برای فولدر ها در حیث گرفته خواهد شد. گونه های فولدر ها در مجموع موضوع ها درین وبسایت ها وجود دارااست که مرتب سازی به آنان می بایست در طول ساخت سایت دانلود در حیث گرفته گردد.

حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد...
ما را در سایت حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی سلطانی webdeesign بازدید : 161 تاريخ : چهارشنبه 19 خرداد 1400 ساعت: 16:28

1. لینک و پیوند کردن از دامنه های گوناگون
بعداز مرحله ساخت وب سایت اعتبار دامنه (DA) با دقت طراحی سایت به تعداد و کیفیت لینک و پیوند های ورودی به وبسایت شما و همینطور فاکتور های دیگری مثل قدمت دامنه و تعدادسیگنال های اخذ گردیده از شبکه های مردمی به حساب آوردن میشود و بوسیله کمپانی moz ارائه می شود. مثلا در‌حالتی که از یک دامنه 100 لینک و پیوند ورودی داشته باشید، قیمت و اعتبار آن کمتر از هنگامی است که 50 لینک و پیوند ورودی از 50 دامنه متعدد وجود دارااست و این به‌این مفهوم میباشد که سایتهای متعددی به وبسایت شما پیوند داده اند و وبسایت شما برای وبسایت های بخش اعظمی اصلی بوده که پیوند داده اند که‌این مورد به طور غیر بدون واسطه به ارتقاء اعتبار وبسایت شما امداد خواهد کرد.(اما می بایست علاوه بر فاکتور تعداد به کیفیت لینکها و فاکتور های دیگر) نیز اعتنا نمود.

2 . جايگاه mozrank :moz
مرتبه moz یک سایت بر طبق ویژگی ها لینک و پیوند آن میباشد و در محدوده 0 تا 10 درجه بندی میگردد که عدد فراتر درجه بهتری میباشد. جايگاه moz به کیفیت لینک و پیوند های ورودی به وبسایت شما متعلق میباشد ، یعنی در حالتی‌که تارنما شما تعداد یه خرده پیوند ورودی البته با کیفیت خوب داشته باشد بها آن بیشتر از این میباشد که تعداد متعددی لینک و پیوند ورودی باکیفیت ذیل داشته باشد.


3. اتکا Moztrust : moz
Moztrust مانند جايگاه moz میباشد ولی بر روی قربت و رابطه وبسایت شما با پیوند های دارای اعتبار تمرکز داراست. Moztrust چگونگی ارتباطات و اتصالات و کانال های تارنما های معتبری که به شما پیوند دارا هستند را آنالیز می نماید. در حالتی‌که اینترنت سایتی که به شما لینک و پیوند داده به تارنما های دارای اعتبار دیگری هم لینک و پیوند داده باشد، به فایده شماست.
فرض فرمایید تارنما الف به‌این نوشته ی علمی در رابطه اعتبار دامنه در پست منابع بلاگش لینک و پیوند می نماید و همینطور در‌این پست به وبسایت های دارای اعتبار دیگری مانند یک وب سایت آموزشی یا این که خبرنامه موتور کاوش نیز لینک و پیوند نموده است که‌این سبب ساز ارتقاء سکو این وبسایت در Moztrust میشود.


4. کیفیت محتوا
کیفیت محتوا کلید هر سیرتکامل درجه بندی در دنیای بهینه سازی میباشد. وقتی که شما محتوای با کیفیتی را می نویسید و بار گذاری میکنید در واقع شما قصد به سکو بالاتری دارید چرا‌که اشخاص بیشتری به محتوای کیفیت خوب شما پیوند خواهند بخشید. و این به این مضمون‌ میباشد که به صورت غیر بدون واسطه اعتبار شما و در غایت اعتبار دامنه شما ارتقاء خواهد یافت.

حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد...
ما را در سایت حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی سلطانی webdeesign بازدید : 141 تاريخ : سه شنبه 18 خرداد 1400 ساعت: 16:49

از inline-block به کارگیری فرمایید ! طراحی سایت خواص disply ترکیبی از Float و Position میباشد، به طور معمولی، المنت های block می توانند آحاد پهنا عنصر پدرشان را تصرف نمایند و تک تک المنت های دیگر را به خط بعدی هل بدهند، در حالی که المنت های inline صرفا به اندازه ی پهنا خویش گوشه و کنار اشغال میکنند و به سایر عنصرها inline اذن می‌دهند در به عبارتی خط در کنار آنان قرار بگیرند. استعمال از خواص display:inline-block سبب ساز می‌گردد پباده سازی غالب تری داشته باشیم، به عنوان مثال به یک تکه متن در داخل یک تگ تصور کنید، متن های درون باهم inline هستند ولی خویش تگ به تنهایی block-level میباشد، برای ادراک بهتر این اخلاق، می‌توانیم در یک نمونه از display با خواص inline-block به کارگیری کنیم تا محتوای آن را کنار همدیگر در اختیار بگذاریم، به جهت اینکه مجموع المنت های ما در وضعیت normal flow میباشند، مشکلی با سقوط و افتادن المنت بابا نداریم، این یکی راه و روش های مطلوب چهت نیل به یک چاره خوب میباشد، همینطور این نمونه را ملاحظه کنید.

تکنیک را حافظه بگیرید !
 

این متد در کل نقاطی که می‌خواهید از جهت دهی معمولی به کار گیری نمائید به فعالیت می‌آید، بیایید نگاهی به موقعیت محتوا/سایدبار بیندازیم، برای HTML یک المنت بابا داریم به اسم wrapper که دو فرزند درونش داراست، کد HTML :

 

 کد CSS :

 

به همین راحتی main content و side bar را در کنارهم داریم.

درین نمونه جهت گیری با دقت به دلیل گیری متن باطن wrapper شکل می گیرد، هرچند جهت گیری به طور دیفالت به سمت چپ میباشد و نیازی وجود ندارد که کاری اعمال دهیم، البته به راحتی می توانید این جهت دهی را به سمت میانه و راست قرار دهید در حالتی‌که که ایفا همچین کاری بوسیله float غیرقابل ایفا بود، به کامنت no spaces فی مابین دو فرزند div داخل بابا wrapper توجه فرمائید، برای این عمل عامل قابل قبولی داریم و به دنبال آن را توضیح خوا‌هیم اعطا کرد.

حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد...
ما را در سایت حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی سلطانی webdeesign بازدید : 154 تاريخ : دوشنبه 17 خرداد 1400 ساعت: 17:56

تعریف‌و‌تمجید گشوده طراحی وب: طراحی سایت تا اینجا با نقش یک تارنما در فضای مجازی آشنا شدید و دانستید پباده سازی قشنگ و اصولی وبسایت تا چه اندازه بر ارتقا مشتریان شما تاثیرگذار میباشد.

بعضا از صاحبان وبسایت ها بعداز اینکه مدتی را به اداره سایت خویش می‌پردازند، در مییابند مشتریانشان از طریق سرویس ها دهی آنها رضایت ندارند و رفته رفته تعداد آنان کمتر میشود. انگیزه این فرمان عدم برآورده شدن نیازهای یوزرها در فضا تارنما میباشد. در اینگونه قوانینی به مدیران کسب و امور سفارش می شود، اینترنت سایتشان را دوباره پباده سازی کنند. به‌این پروسه بازطراحی تارنما گفته می‌شود.

علائم نیاز به گشوده ساخت سایت چه می باشد؟
قبل از اینکه مبادرت به گشوده ساخت سایت خویش فرمایید بایستی انگیزه آن را بیابید!

مهم ترین سوالی که درین لحظه بایستی از خویش بپرسید این میباشد که چرا نیاز به گشوده طراحی سایت دارید؟

در شرایطی که برنده گردید پاسخی قانع کننده برای این پرسش خویش پیدا فرمائید، احتمال دست یابی به موفقیتتان ارتقا مییابد. در واقع شما با یافتن ایراد تارنما خویش، تصمیمات بهتری خواهید گرفت و در فیض درصد اشتباه و اشتباهاتتان به صورت چشگیری کاهش می‌یابد.

ولی فراموش نکنید، گشوده ساخت سایت عملی نسبتا مشقت بار و بسیار حساس میباشد. کوچکترین خطا شما قادر است نام‌و‌نشان مارک شمارا ذیل پرسش ببرید و گهگاه سبب ساز به تلف کردن شرایط مطلوب شما از نظر seo خواهد شد. به همین عامل میباشد که میگوییم نخست عارضه ها قانع کننده ای برای گشوده ساخت سایت خویش پیدا نمائید تا بدین شکل از ریسک های احتمالی و مخارج جانبی در امان بمانید. پیرو مهم‌ترین دلایلی که شمارا مستلزم گشوده طراحی وب می نمایند، با هم محاسبه میکنیم:

 

 

 

1. آیا وبسایت می‌تواند هدف ها و نام‌و‌نشان مارک شما‌را به مخاطب منتقل نماید؟
همانطور که پیش خیس ذکر کردیم وظیفه تارنما معرفی بیزنس شما به یوزرها را به عهده داراست. در صورتی‌که که طراحی وب سایت قوی نباشد هدف ها و بها های شما‌را به سادگی به یوزرها منتقل نماید، تلاش مایحتاج را در سمت توفیق شما نخواهد داشت.
به عبارت دیگر طراحی وب سایت شما بایستی مهم ترین مشخصات و مختصات کاری شمارا در او‌لین نگاه به استفاده کننده جابجایی دهد. چون اولی لحظات ورود یک استفاده کننده به وب سایت، لحظاتی طلایی برای شما میباشد تا پیروز گردید ذهن اورا کنجکاو نموده و وادار به گشت و گذار در صفحه های تارنما فرمائید. در شرایطی که ظواهر تارنما شما بغرنج باشد، چیره نمی‌شود استفاده کننده را به خویش جذب کند.

حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد...
ما را در سایت حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی سلطانی webdeesign بازدید : 164 تاريخ : پنجشنبه 13 خرداد 1400 ساعت: 15:02

فریمورک Pyramid :Pyramid جز کادر ورک های طراحی سایت دوستداشتنی بعدی میباشد. این فریمورک قابلیت و امکان‌های بیشتری نسبت به Flaskارائه میدهد البته گشوده قابلیت و امکان‌های آن به پای Django نمی رسد. با این حالا Pyramid یک کدام از انعطاف پذیرترین فریمورک هاست چون شما‌را بدون چاره به تاسی از یک روش خاص نمی‌نماید. ماژول های مربوطه به شما در احراز نام‌و‌نشان و مسیریابی Url یاری می‌نماید. ولی برای اتصال به یک خزانه اطلاعاتی بایستی از کتابخانه های فرنگی به کارگیری نمائید.

فریمورک TurboGears
TurboGears یک فریمورک مقیاس پذیر برای ایجاد کرد پروژه های اینترنت در مقیاس های کوچک و بلندمرتبه میباشد. این مو جود خصوصیت‌های مختلفی را ارائه میدهد. از شناسایی و پذیرش اعتبار، دسترسی پذیری، کشینگ تا مدیر سشن ها. TurboGears همینطور از سبک MVC که مشمول سه قسمت مجزاست، تقلید میکند.

فریمورک Bottle
Bottle یک فریمورک توسعه و گسترش اینترنت بسیار مدل و انعطاف پذیر پایتون میباشد. این فریمورک برای پروژه های با مقیاس کوچک که نیاز به خصوصیت های مخصوص ندارند، بسیار مطلوب میباشد. تک تک کدهای این فریمورک باطن یک پوشه با پسوند py. جای‌دارد. شعور و یادگیری فریمورک Bottle برای مبتدیان معمولی میباشد. این فریمورک برای عمل و تست عالی میباشد، چون بسیار مختلف میباشد.

راه نرم‌افزار نویسی
یکی‌از مزایای به کارگیری از پایتون برای بسط اینترنت خط مش آن به مدل اپ نویسی میباشد. برای مثال بعضی از گویش ها به طور کاملً شی گرا می‌باشند، به‌این معنی که نمی توانید به طور تصادفی به منش دیگری تغییر و تحول راه دهید. در پایتون می‌توانید طبق رویکردهای تابعی، دستوری، خط مش ای و یا این که شی گرا فعالیت نمائید. براین اساس لهجه پایتون انعطاف پذیری خیر برای شما به ارمغان می‌آورد، چون می توانید الگویی مطلوب با نیازهای خویش را دنبال فرمائید.

چرا برخی اوقات بهتر میباشد زبانی مختلف از پایتون را تعیین نمایید؟
پایتون یک لهجه مفسری میباشد، بدین مضمون‌ که نماید خیس از گویش‌های کامپایلری میباشد. براین اساس برای نرم‌افزار‌هایی که تلاش در آن ها از اهمیت بالایی برخوردار‌است، بهتر از گویش های های کامپایلری مصرف شود. از جمله جاوا زبانی قابل اعتقاد و باور میباشد که می‌قدرت از آن در پروژه‌های متفاوت استفاده نمود. با این اکنون گویش‌های دیگر برای بسط اینترنت بسیار نماید می باشند.

پایتون یک گویش dynamically-typed میباشد، بدین مضمون‌ که مشکلات و خطاها در حین اعمال مشخص و معلوم می گردند. این لهجه با گویش‌های کامپایلری که مشکلات را در گویش کامپایل نماد میدهند، مختلف میباشد. به این ترتیب مدام نگرانی‌هایی در امر مشکلات در حین جاری ساختن وجود دارااست، چون اپ در حالتی‌که دارنده باگ هم باشد گشوده اعمال میشود.

سود
بسط اینترنت به لهجه پایتون مدام یکی‌از مفاد مهم به کارگیری از پایتون بوده میباشد. از این گویش برای سمت سرور استعمال میگردد، هنگامی حرف از فریمورک های پایتون میگردد، شایسته ترین فریمورک همانی میباشد که متناسب با نیازها و مهارت های شما باشد. براین اساس پایتون آیتم برای سمت جلویی وب سایت وجود ندارد، در واقع این لهجه مسئول ظواهر و صورت وبسایت شما وجود ندارد. پایتون ساختارهایی را برای لود فولدر ها در تارنما شما ساخت‌و‌ساز می نماید و با احراز نام و نشان یوزرها سروکار دارااست.

حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد...
ما را در سایت حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی سلطانی webdeesign بازدید : 139 تاريخ : چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت: 13:04

نوع و مورد تارنما در به حساب آوردن هزینه طراحی وب سایت طراحی سایت تاثیر گذار میباشد. در‌صورتی‌که بخواهید یک وبسایت شرکتی پباده سازی فرمایید، حتماً به هاست با فضای کمتری نسبت به یک وبسایت دانلود فیلم و سریال نیاز دارید و هزینه‌ی هاستتان هم کمتر می گردد. همینطور در صورتی‌که وب سایت فروشگاهی میزنید سرعت بسیار اساسی میباشد و بایستی هاستی تهیه و تنظیم گردد که از تلاش و همت قابل قبولی برخوردار باشد.

در اینجا لیستی از ارزش های هاست را  در یک کدام از تارنما های دارای اعتبار ارائه دهنده دامنه و هاست مشاهده می‌کنید:

 

(دقت فرمایید که‌این ارزش ها در طول های متعدد تغییر تحول میکنند و این تصویر صرفا از جمله قرار داده گردیده)

نحوه ساخت سایت 
 

مهمترین فاکتور گزینش بها پیشنهاد وبسایت ، طرز طراحی وب سایت میباشد.

 

در وضعیت کلی دو نحوه برای طراحی وب وجود دارااست:

1.طراحی وب با به کارگیری از کدنویسی: یعنی از نخست به طور منحصر به فرد برای به عبارتی فرد و به عبارتی وبسایت کد نویسی می‌شود.

2.ساخت سایت با به کارگیری از سیستم مدیر محتوا (CMS) همگانی: مانند وردپرس یا این که جوملا

 

هر مورد از این 2 شیوه مزایا و معایبی داراست و اینکه کدام طریق ساخت وب سایت مطلوب وبسایت شما می باشد، بستگی به نوع تارنما دارااست. 

ساخت وب سایت با کدنویسی هزینه و فرصت بسیار بیشتری نسبت به طراحی وب سایت با سیستم مدیر محتوای همگانی مایحتاج داراست. ولی طراحی وب سایت با cms مانند وردپرس با اینکه در بخش اعظمی از مورد ها همه تجهیزات یک وب سایت کد نویسی گردیده لاکچری را دارااست، (به غیر از مورد ها خاص مانند سیستم های بانکی یا این که تارنما های پیش گویی)، ولی ارزان خیس و سریع خیس میباشد.

حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد...
ما را در سایت حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی سلطانی webdeesign بازدید : 160 تاريخ : سه شنبه 11 خرداد 1400 ساعت: 18:04

در پباده سازی و پیاده سازی وبسایت ها به وسیله طراحی سایت مجموعه پرتوبیتا پسوردهای گزینش گردیده برای همگی اکانت ها با مقادیر رمز گذاری گردیده در مقر های داده محافظت شوند.

از جمله پسوردها با الگوریتم hashing مانند SHA ذخیره میگردند. با استعمال از این الگوریتم، در هر توشه که استفاده کننده پسورد خویش را برای ورود به سیستم وارد می نماید، در واقع صرفا مقادیر کدشده در میان مخاطب و سرور جابجا می گردند و ردیابی آنان به آسانی قابلیت پذیر نخواهد بود.

همینطور برای امنیت بیشتر سیستم احراز نام و نشان از طریق Salt نمودن پسوردها به کار گیری می گردد. طریق Salt در هنگام ذخیره پسورد در مقر داده، مقدار حرفه ای تصادفی را به آن اضافه خواهد کرد و در واقع سر عبور مخاطب را با کاراکترهای دیگر ادغام کرده و بعد از آن آن را ذخیره می نماید. با به کارگیری از الگوریتم رمز گذاری SHA و همینطور طرز Salt به طور ترکیبی، از امنیت در ذخیره پسوردها اعتقادوباور نتایج می‌نماییم. با این طریق، حتی در شرایطی‌که هکرها به دیتابیس شما SQL Injection نیز کنند، بازهم توانمند به دستیابی به رمزهای عبور نیستند. همینطور برای پیش گویی زدن و یافتن اینگونه پسوردهای حفاظت گردیده ای از روش هجوم ها Bruteforce نیز هکرها به فرصت بسیار زیاد و امکانات بسیار گران قیمتی نیازمندند.

به کار گیری از ابزارهای امنیتی
وقتی که تصور می‌شود کلیه راه‌حل های موردنیاز و قابلیت پذیر را برای نگهداری امنیت وبسایت به عمل بسته شد‌ه‌است، آن‌گاه فرصت آن فرا می‌رسد تا امنیت سایت یا این که سرور را آزمون کنیم. موثرترین طریق ایفا اینکار استعمال از ابزارهای امنیتی میباشد که معمولا با اسم امتحان نفود (Penetration Test) شناخته می گردند.

در تیم پرتوبیتا در تولیدها قدرتمندی دراین مورد به کار گیری میشود. این ابزارها مشابه به اسکریپت های مندرج به وسیله هکر ها کار می کنند و همه فرضیات و ضعف های امنیتی وبسایت یا این که سرور را می سنجند تا در غایت با یکی متدهایی که تا قبل از این توضیح داده شد، مانند SQL Injection به آن نفود کنند.

بعضی از محصول ها که برای این خواسته آیتم استعمال قرار می‌گیرند:

Netsparker: مطلوب برای آزمون کردن نحوه های حمله SQL Injection و XSS
OpenVAS: این نرم‌افزار تحت عنوان یک کدام از توسعه یافته ترین ابزارهای اسکنر امنیتی متن گشوده شناخته می گردد. این ابزار مطلوب برای نسخه برداری بیش تر از 25000 نوع از زخم پذیری های ممکن میباشد.
متخصصین پرتوبیتا یک قدم به بالاتر برداشته و به طور دستی نسبت به نفود به دیوار امنیتی خویش با استعمال از تغییر تحول مقادیر Post و Get می کنند تا از امنیت بدون نقص سرورها باور نتیجه ها نمایند. ابزارهای Debugging proxy با خریداری کردن قابلیت جداسازی این مقادیر در یک درخواست HTTP که در میان مرورگر و سرور در هم اکنون جابجایی میباشد، قابلیت محاسبه این قضیه را میدهند. یک کدام از گونه های اینگونه ابزارهای محبوبی Fiddler اسم دارااست.

حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد...
ما را در سایت حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی سلطانی webdeesign بازدید : 152 تاريخ : دوشنبه 10 خرداد 1400 ساعت: 13:51

در شرایطی که CSS ها را در یک پوشه طراحی سایت جداگانه نوشته اید ( نحوه فرنگی ) برای اتصال پوشه style از تگ link به طور پایین به کارگیری نمائید.


برای این تگ میتوان خصیصه type را هم به فعالیت موفقیت که بهتر میباشد از این خصیصه استعمال نشود.

نکته دیگری که بایستی در لحاظ بگیرید این میباشد که چنانچه دستورها مدل دهی کوتاه باشند، می‌توانید آنان‌را فشرده و در یک خط بنویسید:

p.class {font-family: tahoma; font-size: 16em;}
البته برای تایپ کردن CSS های وقت گیر به‌این نکات اعتنا نمائید:

·         به کار گیری از کروشه استارت و نقطه پایان که کروشه استارت در به عبارتی خطی که تعیین کننده را نوشته اید نوشته میگردد و کروشه نقطه پايان بعدی از مدل ها نوشته می‌شود.

·         فی مابین تعیین کننده و کروشه آغازی یک مسافت قرار دهید.

·         بعداز تایپ کردن گزینش کننده و کروشه، مدل دهی را از خط بعدی شروع فرمایید.

·         پس از هر خصوصیت و مقدار آن، از نقطه ویرگول ( semicolon ) قرار دهید.

·         مقادیر تعدادی قسمتی هر خصوصیت را داخل آرم نقل عهد و پیمان بنویسید.

·         بیشتر از 80 کاراکتر در هر خط ننویسید.

body {
  background-color: lightgrey;
  font-family: "Arial Black", Helvetica, sans-serif;
  font-size: 16em;
  color: black;
}
کدهای جاوا اسکریپت
تگ های اسکریپت را تا می‌توانید معمولی بنویسید و از خصیصه type استعمال نکنید.

 


در‌این نمونه شناسه demo با Demo تفاوت داراست. برای تعیین المان های HTML بایستی اعتنا نمائید که جاوا اسکریپت به کوچک و بلندمرتبه بودن حروف حساس میباشد.

حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد...
ما را در سایت حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی سلطانی webdeesign بازدید : 154 تاريخ : يکشنبه 9 خرداد 1400 ساعت: 21:00

چنانچه شما از یک سیستم بلاگ دهی یا این که طراحی سایت وبسایت ساز به کارگیری کرده باشید به هیچ وجه قابلیت و امکان تغییر و تحول در DNS دامنه را نخواهید داشت اما نگران نباشید برای پذیرش نام و نشان تحت عنوان صاحب و مالک تارنما و تصویب آن در گوگل طریق های دیگری نیز وجود دارااست.

متد URL Prefix به ما اذن می دهد تا مالکیت خویش را برای یک نشانی مشخص و معلوم (به عنوان مثال یک زیردامنه یا این که فایل) از یک وبسایت پذیرش کنیم. به عبارت دیگر شما با این فعالیت به کلیه داده ها آن دامنه دسترسی ندارید و صرفا رئیس نشانی های مشخصی را برعهده می‌گیرید.

برای آغاز نشانی وبسایت خویش را به طور بدون نقص و دقیقا با به عبارتی آدرسی که در دسترس کابران میباشد وارد نمائید (از جمله https://websima.com) در قدم‌بعدی یک سری طریق متعدد برای پذیرش نام‌و‌نشان به شما توصیه میشود که به نظارت هر کدام می‌پردازیم.

با تعیین هر کدام از این طریق ها سطح دسترسی شما به داده ها و ابزارها تفاوتی نخواهد داشت در فیض گزینش شما براساس قادر است براساس در دسترس بودن هریک از آن ها صورت پذیرد.

1- آپلود فولدر HTML در ریشه مهم هاست
سفارش اساسی گوگل به کار گیری از متد HTML File میباشد. در‌این طرز یک پوشه منحصر (براساس نشانی gmail شما) ساخت‌و‌ساز گردیده و برای دانلود در دسترس قرار می گیرد. شما می بایست این پوشه را اخذ کرده و در ریشه اساسی هاست خویش آپلود فرمایید. بعد از بار گذاری پوشه مطمئن گردید که از به عبارتی نشانی قابل فراخوانی باشد. اکنون می‌توانید با فشار دادن دکمه verify روند تصویب وب سایت در گوگل را به نقطه پايان برسانید.

 

مهم ترین برهان ما برای به کار گیری از این شیوه عدم تعلق آن به کدنویسی و ساختار وب سایت میباشد. به عبارت دیگر با تغییر و تحول در قالب و کدنویسی وبسایت یا این که حذف یک پلاگین مشکلی از لحاظ پذیرش نام و نشان شما برای گوگل ساخت نخواهد شد به دلیل آن که این پوشه تا مدام بر روی سرور شما و در دسترس گوگل خواهد بود.

درصورتی که این پوشه از روی سرور شما حذف خواهد شد دسترسی شما به پنل سرچ کنسول نیز انقطاع می‌شود.

حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد...
ما را در سایت حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی سلطانی webdeesign بازدید : 191 تاريخ : پنجشنبه 6 خرداد 1400 ساعت: 19:45

سایت چه چیزی است؟ سایت ها مکانی میباشند طراحی سایت که پباده سازی آن نسبتا به وب لاگ ها غامض ترمی باشد. وبسایت تیم ای از داده ها در رابطه قضیه و یا این که تیتر خاص میباشد. یک برگه اینترنت شامـــل اطلاعاتی درمورد غرض ساخت‌و‌ساز تارنما است.برای تشکیل داد یک سایت می بایست هزینه ای را پرداخت فرمائید قابلیت ساخت‌و‌ساز تغییرات گوناگون در ظاهرومحتوا می‌باشد که میتوان وب لاگ ها در آنها نوشت.دسته‌ای از صفحه های اینترنت میباشد که دارنده یک دامنه و زیردامنه اینترنتی مشترک می‌باشند که برای قراکردن داده ها در باب شرکت های و ارگان های متفاوت و به طور تیم‌ ای از صفحه های متعلق که داده‌هایی مانند متن، صدا، تصویر و فیلم، روی آن ها اکران داده می گردد، که روی کانال وب قرارمی‌گیرد. و تنوع بالا درابزارهای پباده سازی و لهجه های نرم افزار نویسی هست. هر چیزی که در وب با HTML ، CSS،Java  ،Javascript ، Php و … اکران داده گردد یک سایت میباشد

برای وبسایت مفاد زيرجزء اصلی ترین مورد ها به شمار می‌روند:

تشکیل داد یک وبسایت می بایست مبتنی بر تیتر و محتوای مطالب باشد.

مطالب و داده ها داخل یک وبسایت بایستی طبق هدف ها تارنما بوده و هدفی که عموم دارا هستند طبق به عبارتی درپی داده ها ارائه گردیده در وب سایت باشند.

وبسایت بـــاید قابل ادراک بوده و ارتبــاط با آن آســـان باشد. برای آنکه وب سایت به اندازه کافی بلندمرتبه بوده و داده ها متعددی را شامــل می‌گردد، بـاید داده ها راهنما را طوری بکار پیروزی که تخت‌گاز در چنگ تماشاچی قرار گیرند.

ظواهر کــار بایستی طوری باشد که تک تک شیت را دربر گیرد. مدل نوشتن آن بایستی قشنگ و کارشناسی گردیده باشد و مطلوب با ذوق وسلیقه مخاطبان و محتوای وبسایت باشد.

تارنما بایستی به راحتی در وب پیدا گردد و درصورت قابلیت و امکان در بالای لیست های کاوش قرار گیرد

اکنون میتوان تفاوت هایی بلاگ و وبسایت پی موفقیت که از آن پاراگراف به نکات زیر اشاره می گردد:

۱)تارنما ها قانونی می‌باشند البته وب لاگ ها فردی

 

۲)تارنما ها به طور حقوقی وابسته به شرکتهای و سازمان ها و…میباشند. ولی بلاگ ها اکثرا فردی و با مالکیت واقعی میباشد

 

۳)طراحی وب سایت غامض خیس از بلاگ هست و مستلزم علم مربوط به کامپیوتراست

 

۴) طراحی وب هزینه بر میباشد البته بلاگ مجانی

 

۵)به روزرسانی بلاگ آسانتر و سریعتر از سایت میباشد

 

۶)محتوای بلاگ در ورقه به ترتیب فرصت قرارگیری تروتمیز می گردد ولی مطالب یک وبسایت به طور گروه بندی گردیده میباشد

 

۷)بلاگ محیطی برای تعامل اشخاص و تیم ها در مقایسه با وبسایت آماده است

 

۸)سایت ها نمود عقلانیت می‌باشد البته بلاگ نمود حس میباشد

 

۹) خدمت دهندگان وب لاگ فارسی گویش می‌باشند و شما می‌توانید به راحتی در آن به کارگیری فرمایید و امور بیشتر خود کار و بسیار ریلکس میباشد البته در تارنما بدین راحتی نیست .

 

۱۰) در تارنما شما می‌توانید صفحه های متعدد به تعداد متبوع داشته باشید ، ولی در وب لاگ تعداد صفحه های  استاتیک  محدودیت دارا‌هستند

 

۱۱) آپ تو دیت رسانی سایت‌ها منحصربه‌فرد اشخاص فن‌ای میباشد در حالی که وب لاگ ها  فارغ از علم نرم‌افزار نویسی بلاگ‌های خویش را آپ دیت می‌نمایند

 

۱۲) در وبسایت شما میتوانید دامنه ای به اسم web.ir داشته باشید البته در بلاگ ها نشانی شما تابع خدمت دهنده خویش   web.blogfa.com  میباشد .

 

۱۳) در بلاگ ترافیک بالای و کندی خدمات یک کدام از معایب آن نسبت به وبسایت است

 

۱۴) یکی مزیت های تارنما ها این میباشد که شما دستتان برای هر کاری گشوده است و میتوانید طبق هر فناوری و هر نوع پباده سازی جاری ساختن دهید البته وب لاگ ها دارنده  محدودیت می‌باشند.

 

۱۵)به روش پرت کردن تارنما ها نسبت به بلاگ ها فرصت بیشتری نیاز دارااست

 

۱۶) در تارنما ها داده ها آپ تو دیت رسانی درج نمی‌شود. در وب لاگ‌ها درج داده ها آپ دیت رسانی اهمیت خاصی داراست.

حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد...
ما را در سایت حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت , نویسنده : علی سلطانی webdeesign بازدید : 145 تاريخ : چهارشنبه 5 خرداد 1400 ساعت: 17:07